Tuesday, August 24, 2010

F

See on nii arusaamatu, et ühe inimese albumid võivad mind niiiiiiiiiiii naerma ajada, et see on kohutav:D megahaige lihtsalt. kui ta vaid ise teaks missugust lõbu ta mulle pakub, ahahhahahahha :D:D
eile vaatasin itaaliakeelset "Grease". See on ikka niii sitaks hea. You're the one that I want, nananannanannanaaa. Täna ärkasin lampi kell seitse üles, sest nägin niii haiget und ja see tundus nii reaalne, et ma pidin facebooki vaatama minema, ega see tõsi pole. ÕNNEKS ei olnud (((': Nüüd tuleb Marie varsti meile. Aga jah, Maiga tegime hea diili. 500.- ja ma teen selle ära:) aga õnneks Mail pole raha niiet ma ei pea seda tegema, jess:D:D:D see oleks üli haige:D
Sain oma retsi teemad ka teada. Üldteema on NSVL. Ma ei tea veel,kelleks ma end teen, vb olen miilits,,,,,,,,

muah

1 comment:

  1. Congratulations on Your webstite, original and attractive indeed, I have discovered just surfing!
    Best wishes from Italy.

    P.S. I'd feel very honoured if You visit me back and leave a comment "Eesti keeles"...

    ReplyDelete