Wednesday, November 3, 2010

04.11.2010

peaks siia ka siis midagi kirjutama jälle

nonii, ma olen oma eluga väga rahul viimasel ajal. Vanemad on hakanud lebomalt võtma ja üleüldse kõik läheb nagu... hästi.
Pole ammu vist nii hästi läinud. - ilikee
Koolis väga ei viitsi käia ainult, lasen igast tunde üle pidevalt, siinkohal pean tublimaks hakkama.
krt aint see loll hammas nüüd:D:D rikkus kõik mu ilusad plaanid nv'ks ära:D ahh mis siis ikka, küll neid nv'sid sünnilinnas tuleb veel ja veel ja veel.
Ootan nii väga juba talve võino kui lumi maha tuleb vähemalt, sest siis saab Lätti lumelauatama minna jne. nicenicenice ja siiis ootan jõule muidugi ja ma nii loodan et isssi teeb emmele selle üliiihea kingituse, ma niiiiiii loodan. Ja siis tuleb aastavahetus ja siis võis korralikul möllu panna ikka ju - või ei?:D
Ma armastan oma sõpru, nii uusi kui ka vanu.
Nii hea on koju tulla ja msni sisse logides kohe keegi hea ja kallis inimene hakkab rääkima, nummnummmmm.

Merci beaucoup mes amis
bisous - bisous,
M.
                                                         ma ns :D

No comments:

Post a Comment