Monday, February 28, 2011

veebruari viimane päev, so sad.

the game remains the same, but the players change...

täna käisin kossul jälle, mulle nii meeldib! + ma saaan nii palju aega kallaga veeta.
aga jhh, elu on ilus, kui mõtted on korras ja plaane tekib koguaeg juurde ja juurde!!!
can't wait juba et gümna oleks lõpetatud ja saaks ära plaanitama!!!! iz niceee
aastatööd pole veel edasi teinud :D:D 1 peatükk on päriiis hea saavutus minu puhul :D
poh see, nalja peab saama :D ja saabki.
tegelt on see, et ma veits kassind, ja päris hästi ei saagi aru, mida ma täpselt öelda tahan selle postitusega :D:D
aa nüüd peaks õppima, pole seda ammu teind:D
jaa tundides peaksin rohkem kohal käima:D


ja kõige tähtsam!!!
30 SECONDS TO MARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vähemalt neljpäeval peaks golden ticket mul käes olema, can't waittt. nii kewl tuleb, rabakas ja siis seee ❤


xoxo,
M.

No comments:

Post a Comment