Monday, March 15, 2010

Y

Minu ees laual seisab karbike kirsstomatitega ja veepudel.
Nämnämnäm
Täna käisin teatris, väga nais oli.
Vilde teel saab ikka naltsi, ja samuti avastasin, et Hannes Võrno jooonistab sitakssss hästi.

Pärast kooli läksime Elise ja Liisaga randa jalutama. Mina olin kaasa võtnud ühe teki ning siis me panimegi selle seal maha ning istutasime ennast näoga päikese poole ja oiii kui mõnus see oli. Tegime kiire pikniku, mis koosnes kiividest, pomelost ja pirnist. Was nice, yezz (:

Aga pärast enam nii nais polnd, jalutasime siis mudaravila eest tagasi, kui Elise äkitselt ütleb, et ouu tšš mis hääl see on, mina panin koti maha ja hakkasin endale patsi tegema, sest tuul keerutas juukseid pidevalt näkku. Liisa siis mõtles et läheb kaasa Elise naljaga ( vähemalt Liisa mõtles, et Elise teeb nalja selle häälevärgiga), nii ta siis hiiliski ühe suure kuuse külje peale ning piilus sisse, ja otsemaid tuli ta sealt tagasi nägu naeru täis ja kõhust kinni hoides. Küsisin, et mis viga, mis toimub? Tema vastas : " Puu taga, mees, ona !!! "
See oli piisav, et ka mina naerma hakkaksin. Nii me siis koperdasime paarkümmend meetrit tahapoole ja vaatasime et kas oligi päriselt, ja oligi, ja siis midagi me hüüdsime, ja äkitselt hakkasime jooksma, see oli nii meeletult naljakas, aga samas, kui nüüd mõelda, kui haigeid inimesi on maailmas, kes lihtsalt lambist kuuse taga ontsi panevad,
see on ju haige, EKS?!?


xoxo, M.

No comments:

Post a Comment