Monday, February 15, 2010

funfunfun!

Nonii väike paus oli jälle sees:D
mis seal ikka
Eniveis, eile oli proovikas, mis oli üliiiiiiiikõva!
Müüsime Elisega pileteid ja ns reivisime. Superäge rahvas oli ja bändid ka täitsa 5+
Et pmst vennaraas sai parimaks trummariks.
Raha mulle, naised Harrile


Laupäeval olin hommikust õhtuni Koolitantsul tööl. Päris tore oli, kuigi veits väsitav ka.

Nädalavahetusel võtsin vastu ka ühe suure otsuse. Nimelt, lõpetan selle kevadega oma umbes 3 aastat kestnud kergejõustikutrenniga. See kooliaasta on päris "korralikult" kohal kah käidud. Asi kisub mõttetuks ja seda tõmmet enam pole, mis varem. Lähen tagasi tantsima. Loodetavasti saan uuesti oma vanasse teise kodusse ehk siis tantsukool WAF dance'i. Ma olen seal isegi mingi 5-6 aastat tantsind, aga see oli väääääga kaua aega tagasi. Ehk ma kvalifikatseerun veel :D

Aga noh, ennem peab veel põhikooli ära lõpetama, mis on täielik hullumaja!!!

Elame,näeme! (:

xoxo, M.

No comments:

Post a Comment