Wednesday, February 10, 2010

oohoooh

niiii
täna oli mu official esimene tööpäev, mille eest saan palka kaa :D
jee

Jaan Tätte on üüüüüliiiiiiiiiiiiim!

kuigi tuulevaikse öö versioon ei olnud mu lemmik, aga ikkagi, parim Eesti artist, kohe kindlasti!
Muidu päev möödus vägagi mõnusalt ja sellises roosas pilves. Ei tea miks,
tegelt tean küll,
sõbrad - a neid on ainult ühekäesõrmede arv, neid õigeid,
kuid piisab ka juhusliku tuttava naeratusest ja päevale laekub positiivsust juurde.
Nüüd mul on tahtmine, väga imelik teine. Tahan homseks õppima hakata, nimelt bioloogia kontrolltööks, Kas minust saab nüüd bioloog ???!?
ei, pole nagu minule see amet.
Ikkagi meil oon homme uus kuum kehalise õpetaja, nagu geograafia õps ütles mulle :D Lisas ka juurde lause: "Vaata, et siis homme ERITI ilus välja näed!"

mis ma sellega küll saavutaksin ?
eks homme tsekime üle kuti, kui viitsin kaks esimest tundi uisutada, jeee.
aga nüüd, bioloooogiiaaaaa

see ya, kullatükid! ;*

xoxo, M.

No comments:

Post a Comment