Tuesday, January 11, 2011

happy :)

joujoujouiiiiiuuuuuuou :))))

oijha, nüüd algas siis kool, okei tegelt juba eile xd aga eile oli mul täiesti ärakassind päev, tulin kohe pärast kooli koju ja lasin lebosse ära, magasin kella 11.34-ni, palavik oli ka -.- maisaa aru, miks ml nii tihti palavik on?!? aga no savi see, hommikul magasin sisse jee -.- lissalt ei suutnud üles ajada ennast. olen laizk tean (a)
agaaaa tegelt on see, et kõik suhted sõpradega on paranenud ja elu on vist jälle lill. :)))) niitoreniitoreniitore!!!

vahepeal olen megalolle ja lambiseid asju teada saanud.....
aga see selleks, need jätan enda teada, et siis nendeüle unetutel öödel mõtiskleda.
vaheaeg ongi läbi, tahaks juba uut!!!
noo ütleme nii et vaheaeg algas pauguga, keskel( loe: aastavahetus) oli ka väikestviisi plahvatus ja lõppes ka rakettidega :D:D:D:D
reedel oli sapu juures möll, enne seda olid draamad mentit on kukket jnejnejne, vääääääga kettasse ajas ikka, jaa sapu juures kõik raffas koos lahe nalja sai diibid filmid vaadatud, kokasaated tehtud jnejne, tore oli :') ok vahepeal mitte, siis läks asi käest ära ikka. peretülid, mis muud.
jaa laup. oli O.R'i juures väikestviisi istumine. igast raffast oli koos, torelahelõbus jnejnjene oli, mulle meeldis( ok ma tean kll miks meeldis :p) jaajaa bussijuht on lemmar mäng nüüd :D:D


jaa vahepeal olen endas leidnud pisikese õmblemisskilli, poh et see seelik tulu veits värduu vnii, aga täna tegin ühe topi ka( sen veits pooleli veel) ja see tuli päris ok isegi (Y)!!

                    sen see seelik, ärge mu kasse tähele pange :''''D ja musid olid liskale mõeldud ,,
musid-kallid
M.

No comments:

Post a Comment