Thursday, January 20, 2011

väike paus vnii...

pole siia päriiiis kaua midagi kirjutanud, lissalt pole aega olnud. ülikiiire nädal on jällegi olnud.
pääsesin napilt õppenõukogust, kuna suutsin keemia positiivsele hindele ikkagi pingutada, mega närv oli sees kui tööd tegin :D ja õppida on ka olnd veits jne, imelik on see et igaaa päev kui ma koju tulen, siis alati ma olen niii väsind, et kohe kui ma koju jõuan, siis jään magama ja niimoodi jääbki tavaliselt kõik õppimata ja pmst iga hommik magan sisse ka -.-
noo ja ennast meeldib vigastada ka vist nagu näha on :D:D mingi tont lihaserebendus on mul ja siis suutsin kanda augu tekitada kah lisaks kõigele -.- malen nii pro! aga trenn on ikkagi ülihea, poh et ülivalus on teha osasid asju :D:D a kannatan ära, pärast on hea tunne, et olen trenni teinud vähemalt.
noh sellest usundiloo järeleksamist niipalju et õigel päeval unustas õpetaja ära, et meil järeleksam oli:D:D:D ja siis tegime järgmine päev selle ära. algusel olin õnnelik, et oh jess, sain ühe päeva õppimiseks( sest ma ei olnd mitte midagi õppinud) ja no kas ma õppisin selleks? EIII :D::D:D aga sain C kätte, ise ka imestasin :D:D  jajah, see kool kassib pidevalt niiiii ära et maisuuda olla lissalt, siis tuleb lollitamistuju ja käin pinda kõigile :D:D aga teeglt mlle meeldib koolis käia, aga mitte õppimise pärast xd ml on omad põhjused :p
oiblää, varsti tuleb juba veebruar, sen hullllll kuuuu lissalt, hameising kui palju pidusid ja värke :D:D me likez,,
aga jah, aastatööd pole IKKA VEEL tegema hakanud, järgmine nädal on juba eelkaitsmine, appiii :S

suveni on umbes 147 päeva!!!!!!!!!!!!!!!!!! tahan nii väga jubaa!!! see suvi peaks ullult lahe tulema, nii palju coole plaane on juba !! hullud tripid ja möllud, meganice ,,
maiole üldse viitsind oma sõpradele enam aega pühendada vnoo sellessuhtes, et nädalavahetustel ma lebotan kodus ja ei viitsi lissalt midagi teha, aga vb on asi selles et need inimesed, kes midagi teha tahaksid, ei paku mlle pinget. eino sorri et ma nii valiv olen jne xdxdxd

aga jh, selle mõttetu jutu kokkuvõtteks ütlen siis, et mulle meeldib valu, olen laisk ja magamisvajadustega :D:D

kui keegi tahab soovitada mingeid teemasid, millest ma oma blogis kirjutada võiksin, siis võite kommenteerida või midaiganes siin teha saab :D:D lol xd
 ok, panen mingi lambised pildid ka, igas postituses peab olema pilte :D:D



                                  kõige kallimaga❤❤❤



musid-kallid,
M.

No comments:

Post a Comment