Wednesday, January 12, 2011

hullud ajad

tsaaüüüü
täitsa lõpp, homme ja ülehomme on vist jälle kõige hullemad päevad mu elus, homme on usundiloo järelarvestus ( siiamaani pole midagi õppinud ) ja reedel on vaja järele teha 2 keemia kontrolltööd, aga ma ei saa absoluuuutselt keemiast aru :D lucky me :') täna skippisin prantsuskeele tunnid, et tulla koju ja hakata kohe õppima, agaa noo niii palju segavaid faktoreid oli nagu näiteks kaks järestikust osa Desperate Housewives'i Fox Lifest, ma lissalt ei suutnud neid ju vaatamata jätta:D:D nii oli juba poolteist tundi läind siis vahtisin veel Scrubs'e veits ja otsustasin õppima hakata. Trippisin siis asjadega oma tuppa ja mõtlesin, et noo õpin voodis mõisted ära, aga kas ma jäin magama??!?! õige vastus on et otseloomulikult -.-.-.-.-
Emps tuli mu tuppa ja küsis, et kas mul on mingi haigus, et ma viimaselajal lissalt iga nurga peal magama jään :D maitea malen koguaeg nii väsind lissalt, aga ss vahepeal on lambist mingi täielik energialaks :D

Varsti tuleb juba SOKK, meil tegelt on paar mõtet, aga noo, mitte päris. läheb kiireks. Aastatööd pole siiani teinud, ühtegi kohustusliku kirjanduse raamatut pole lugenud ( vene kirjandus ❤❤❤ ), majanduse uurimustööd pole teind, APPPPPIIIIIII:D:D
jaaa suveni on umbes 154 päeva !!!!!!!!!!!!!!!! jah ma teen kalendrisse ristikesi juba :''')

mul absoluuuutselt iga olemasolev lihas mu kehas ( ega neid ml väga pole tegelt ) valutab nagu maitea mis asi. tegime täna kuradima akrobaatikakava kehalises ja kui ma tahtsin voodist üles tõusta, siis ma lissalt ei suutnud oma jalgu ega käsi liigutada, üliiivalus on -.-.-.- :D

jaaa varsti tuleb tegelt proovikas(Y) trrra eelmise aasta oma oli kergelt ................. :'''''''''''''''''''''D farmi-gabriel :''''''D
oijaahh, nii palju nalju tuli eelmise aastaga juurde, kõik võsa ja tuba ja aasad ja möllud :') AITÄH TEILE KÕIGILE EELMISE AASTA SÕBRAD ❤❤❤

täna sööklas meenutasime Anettiga eelmise aasta nalju ühest khm isikust :'''''D
tuli talv ja tulid tuisud ****r ostis uued uisud D:D::DD nali naljaks ****r paljaks.
oiiijahhh toredad ajad olid need, musid teile :)

nooh ja kell läheneb keskkööle ja ma pole IKKA VEEL õppima hakanud:D:D
ilmselgelt homme no school for me ja hommikul hakkan õppima :D damn okei tegelt nolan täna öösel ka!! ausalt,!!



                            eelmise aasta duckfacerid šutiga ❤

                                   võsamöllud pärast kooli

                                võsamöllud pärast kooli vol2



musid - kallid
M.
 

No comments:

Post a Comment