Tuesday, September 14, 2010

14.09.2010

heiiaaazzz.
täna oli väga nice päev. Koolipäev möödus kiiresti, kuna veetsin enamuse tundidest msnis igast vendadega tsättides,, Vahepeal vaatasime Šahrijari pilte, mis olid nii naljakad, et õpetaja pidi meile märkusi tegema.... aga suva see. Mingi vahetunni ajal sain infarkti, sest kooli kõrval seisis üks auto, mida ma väga väga kardan.... Õnneks elustati mind teadmisega, et see on selle auto uuem mudel. Olin happybunny. Pärast kooli läksime Mariaga poodidesse mulle saapaid otsima. Leidsime kaks paari, ühed on ilusamad, aga nendel on ühed asjad peal mis mind räigelt närfwi ajavad, aga samas ei aja ka :S:S:S:S okok siis läksime Vilasse, et otsida midagi selga panna järgmise nädalavahetuse jaoks. nojah amm, seejärel läksin Argentumisse kus sain iga asja pärast sõimata jejeje nii tublipailaps olen.... Pärast seda läksin üle mitme mitme aasta tantsukasse. Niiiiiiiiii mõnus oli. jeje . Seejärel ruttasin täie kiirusega 1000 km/h koju ( ok enne ostsin portas juua), et vaadata Gossip Girl Season 4 Episode 1'te. OH MON DIEU!!!! J'aime la France.
No õppimiseni väga jälle ei jõudnud, aa ja füsa töö sain F'i aga seeest sain inglise keele spellingu testi(sitaksraskevärdjaslirwatest oli, tegelt mitte väga) A ja geograafias on mul lausa neli A'd. Nii sweet child of mine olen. okokokkkk, nii mis veel põnevat, praegu läbustan oma märgade juustega oma ajaloovihikut, pean selle kuivama panema, see on nii ilus vihik mul muidu.

Meie igapäevase koolielu juurde kuuluvad ALATI võikud, mis on ülinämmad ja kõik sõbrad omavahel sheerivad. Meganummilt sööme siin jakzzzziga võikut(PSÜHHOLOOGIA TUNNI AJAL)

xoxo, M.

No comments:

Post a Comment