Monday, September 20, 2010

üüü

Täna oli suht nice päev. Hommikul läks buss vähemalt kolm korda katki. Mingil hetkel sai kõrini ning läksin bussist välja ja ootasin järgmist bussi.  Tundi jäin peaaegu hiljaks, sest pidin veel ühes kohas ära käima. Muidu oli koolipäev igav ja masendav, aga üks hetk mu päevas oli tõesti märkimisväärt. See sama inimene, vahetada temaga paar sõna oli ülii niceee, loodan et see on alles algus :D okokokok, tegelt ta on lihtsalt kena aga natuke imelik :D:D nummibummi, happypäpppi olen vist, või ka mitte | ma ei tea enaaaam:S
tegelt on see et varsti sünkar ja siis saab möllu panna, aint nüüd peab mõtlema, keda kutsuda :D:D: läheb raskeks :D vägagi
ja siisi ootan veel nv-d mil lähen tlna ja siis ootan oktoobri lõppu, kui meil on koorilaager, ja siis oktoobri lõpus lähme jälle tlna. I LIKE IT ( hahha, Alo) aga jah,  pärast kooli oli veic aega ja siis läksin trenni. täna oli mul elus esimene hiphopi tund ja see oli megacoolio. tänks Siim :)
agaa plönplönplön pani blokki üks teine vend ja pean õppima vist aga ma ei tea mida :D

xoxo, M.

No comments:

Post a Comment