Thursday, September 23, 2010

23.09.2010

mmm
täna oli niii hea päev. Olen väga väga rahul kõigega praegu pmst. Leidsin eesmärgi, miks ma koolis viitsin nii innukalt käia :D Oiiiiiiiiijahhhhhhh.  Täna oli meil üheksa tundi -.- kaks viimast olid kehalised kus me tõukasime kuuli ja jooksime tuhandet meetrit mis oli päriiis kewllll. :D Ja siiis mmmm vahetasin paar sõna ühe isikuga,,,,,,,,, Seejärel panin hullllllu jooksuga kesklinnavõimlast Vanalinna kooli Argentumisse. Sain laulda tund aega ning siis pidin juba trenni jooksma. Trenn oli megasuper mõnus ja väsitav, tänks Kasper (: jaaa  siis läksin bussikasse ml oli bussini neli minutit aega kui emps helistas ja ütles et ma pean juukselakki ostma minema. Käisin kolme minutiga portas ära ja ma jõudsin bussile ja nüüd olen ma õnnelikult kodus:D Vahepeal olen avastanud väga väga laheda seriaali : "How I Met Your Mother". 
JA muidugi ei saa ka mainimata jätta GG uue seasoni esimest kahte osa, mis on lihtsalt magnifique. Eriti teine osa, oiiiijahhh. Viimasel ajal on kogu aeg nii kiire olnd. Tõusen tavaliselt mingi kuue paiku ja lähen magama kahest öösel :D:D Magada väga ei saa, seda teen füüsikas tavaliselt, või inglise keeles salaplaaniga käele toetudes varjan :D:D:D lol :'D jaaa homme saab lahe olema, nädala viimane reede ja Alice in rockland ja Lauri sünkarr !!!!! ooooooootaaaan, jeaaap, ((:



xoxo,
M.


1 comment: