Saturday, September 11, 2010

Kool

Nii kaks nädalat on koolis käidud. Uus olukord on omaks võetud, uued inimesed on omaks võetud, uued teadmised saadud, uued emotujud olnud,  aga vana mure/olukord ei muutu vist eal.
Oeh, sellest pole mõtet siin jaurata. Igatsus on suur, aga see jääbki ainult igatsuseks.
No matter what happens, life still goes on. You have to know that. Stop hanging on. Let go and move on


Võtsin reedel läpaka kooli kaasa - vale otsus, liiga palju pilte tegime :D:D:D tondikari, väga kallad olete anyways. Mõnes mõttes tahaks esmaspäeva juba, siis näen jälle vähemalt mõnda nägu, kellele ma korda ka lähen veel (''''': 




oma kauni pinxiga



Liskaga võikusi söömas






                                        
Mariaga keeletrikki tegemas, mida Liska ei oska





Mariaga ns rõõmupallid olemas


Täna käisin juuksuris, mõtlesin et ahh s***a kahh, lõikan õlgadeni maha, aga mu juuksur lihtsalt eiras mu soovi ning kärpis otsi ainult.  Ütles veel, et kui ma järgmine kord lähen, et siis ta värvib mind liivablondiks :D mul siuke, et, kas sa oled natuke trololo v? aga no poh, kui fresh start siis fresh start ikka täiega, nii et mitte midagi ei jääks meenutama seda aega. oehh.....


xoxo,
M.

No comments:

Post a Comment