Sunday, September 5, 2010

uus

aga vb ongi nii parem. see oligi nii ebareaalne, from the very beginning. aga eks life goes on, tulevad uued ja paremad. nii on nagu elu käib. elu on lill, kui sees on promill. mida iganes eks.
vähemalt nüüd on see, et teen mis tahan. Pole süümekaid enam. I like it.  aga jah nüüd on pea ees tundmatus kohas vettehüppamise tunne, but maybe it's a good thing....  Enda juures vihkan kõige rohkem seda, et ma hoian kõike endas. Ei ütle õigeid asju õigetel hetkedel, pigem just vastupidi, et ütlen valesid asju valedel hetkedel. See on toonud mulle väga väga väga väga palju kahju. Aga eks peab enda vigadest õppima ja laskma inimesi enda lähedale, aga mitte nii lähedale, et nad lahkumisega haiget teeksid.
Kahjuks või õnneks sai läbi ka mu elu kõige huvitavam, dramaatilisem, kurvem ja imelisem suvi. Ma jään taga igatsema eriti ühte päeva. :( eiiii. ma olen strong. no more drama, no more pain, no more tears and that's the way it should be.

xoxo,
M.

No comments:

Post a Comment